Redusert bemanning på resepsjon 11.05 og 12.05
Det er redusert bemanning i resepsjonen 11. og 12. mai, og dette kan medføre forsinkelser på laboratoriet. Vi forventer å være tilbake i normal drift med blodprøvetaking fra 13.05.2026.
Pasienter som kommer for å ta rekvirerte blodprøver, anbefales å benytte Fürst dersom prøvene ikke kan vente til 13.05.2026.
Takk for tålmodigheten.
Vennlig hilsen Teamet ved Sandaker legekontor